Részek Szereplők Bevezető

2015. augusztus 15., szombat

18.rész

Sziasztok ! Tudom hogy rég írtam már , de mondtam hogy ihlet hiány miatt szüneteltetem a blogot.
Na szóval most arról lenne szó , hogy elkezdtem írni egy részt :) Igazság szerint , rövid lett  és megpróbálkoztam más szemszögéből is írni.
Remélem tetszeni fog. ( És bocsi hogy rövid lett , de valahogy kárpótolni akarlak titeket :) )
Xoxo:Viki


"-Egyszerűbb lenne-bólintottam-De én most egyedül zuhanyzok-nevettem fel és bevonultam a fürdőbe."

Gyorsan lezuhanyoztam , és megszárítottam a hajamat.Utána pedig felöltöztem.Alulra egy sima rövid nadrágot húztam, hozzá meg egy sima fekete atlétát amire rá vettem egy kockás inget.Hajamat oldalra fontam , sminkemmel pedig nem foglalkoztam sokat csak egy kis szempilla spirált kentem fel.
-Mehetsz-szóltam oda Kristófnak mikor kiléptem a fürdőből.
-Oké-jött felém mivel én még mindig az ajtó előtt álltam-De először kapsz egy csókot, ha már megtehetem-jelentette ki mire közel húzott magához és meg csókolt.
-Megteheted?-kérdeztem vigyorogva.
-Persze, amikor csak akarom-kacsintott. 
-És ha én nem szeretném?-kérdeztem hogy húzzam egy kicsit az agyát.
-Én azt hit..-mondta volna ,de egy hosszú csókkal félbeszakítottam.
-Bolond, persze hogy akarom én is-mosolyodtam el mikor elváltunk.
Fogalmam sincs hogy ezt úgy értette e , hogy mostantól egy pár vagyunk de nem is izgat annyira.Csak az a lényeg hogy vele lehessek.Már hét óra volt, ezért indulnom kellet az iskolába.
Várjunk csak , Kristófnak nem kéne suliba mennie?
-Kristóf-fordultam felé mikor kilépett a fürdőből. 
Mielőtt feltettem volna neki a kérdést hogy ő miért nem megy iskolába , végig néztem rajta.Csak egy törölköző volt a derekára csavarva , így szabadon hagyta kidolgozott felső testét.
-Mi az?-kérdezte egy öntelt vigyorral a képén.
-Öö..neked nem kéne suliba menned?-kérdeztem meg miután abba hagytam a bámulást.
-Mivel Londonban vagyok nehéz lenne beérni az iskolába szóval , nem megyek sehová-mondta-Szombaton megyek haza, mivel anya kiírt egy hétre.Remélem neked nem gond-magyarázta miközben egyre közelebb lépett hozzám, kezeit derekamra helyezte és úgy húzott magához közelebb-Ugye nem gond cica?-súgta a fülembe.
-Nem-böktem ki nagy nehezen.
-Akkor jó-engedett el és a táskájához ment.Nagy sóhaj hagyta el a számat , amit Kristóf természetesen meghallott és halk nevetéssel díjazta.

*

Az iskolába vezető utat sétálva tettük meg.Kristóf végig a kezemet fogta , és néha puszit is nyomott az arcomra.
-Itt vagyunk-szólaltam meg mikor a suli elé értünk.
-Mehetek veled?-kérdezte nevetve.
-Nem , de órák után  találkozunk.Ajánlom hogy itt legyél-mondtam mosolyogva.
-Itt leszek-nyomott egy  rövid csókot a számra , de nekem nem volt elég annyi szóval elnyújtottam azt.
Végül nagy nehezen elszakadtunk egymástól , bementem az iskolába ahol Ashton várt rám.
-Őt meg honnan ismered?-támadott le egyből.
-A régi sulimból-mondtam egy levakarhatatlan mosollyal az arcomon.
-Mióta vagytok együtt?-kérdezte komolya.
-Tegnap jöttünk össze , de már rég ismertük egymást-válaszoltam a kérdésére-De miért kérded?-húztam fel a szemöldököm.
-Mindegy , nem fontos-erőltetett egy mosolyt.

/Sosem írtam még más szemszögéből , de most muszáj leszek , azért hogy nagyjából értsétek majd a történetet , a nem szeretnétek , mert összezavar titeket akkor írjátok meg nekem és , nem lesz többet más szemszög :D /


Ashton Szemszöge

-Mindegy nem fontos-erőltettem magamra egy mosolyt.
Nem akartam neki elmondani azt hogy Christ (Kristófot) nagyon is ismerem.
Közép suliig minden percet egymással töltöttünk , barátként.
Az utolsó napokban  , rá jöttem hogy nem létezik fiú , lány barátság , vagyis köztünk biztosan nem.Beleszerettem  , nagyon is.
Imádtam benne azt , hogy  egy beképzelt pöcs volt , csúnyán mondva.Nem mondhatom el azt magamról hogy engem nem vonzanak a rossz fiúk , de úgy látszik Zoe se.
Igaz hogy eltelt már elég sok idő az elválásunk óta , de én még így sem tudtam kiverni a fejemből..ha meg látom egyből előtörnek a drága pillangóim  , akárhányszor Chris közelében vagyok.
Régebben reménykedtem benne , hogy talán ő is többet érez a barátságnál , de nem , most már biztosan tudom.Nagyon szerettem benne azt mikor törődött velem.

De az az érzés , amikor meg láttam Zoeval egyszerűen leírhatatlan.

-Ashton , figyelsz te rám?-kérdezte Zoe.
-Bocs, elkalandoztam-mondtam.
-Ahj , akkor most ismételhetem meg-mondta tettet dühvel-Na arról lenne szó , hogy nem megyünk el négyesben moziba?-kérdezte izgatottan.
-Négyesben?-grimaszoltam.
-Igen  én ,  Kristóf , te és a táncos fiú , bocsi nem tudom a nevét-nevetett fel halkan.
-Adam.De nem hiszem hogy ő benne lenne-vágtam rá gyorsan.
-Légyszíves , legalább kérdezd meg , hátha-nézett rám boci szemekkel , mert tudta hogy ha így néz rám mindig bedőlök neki.
-Jó , majd dobok neki egy SMS-t-rántottam egyet a vállamon.
*
A nap további részében , máson sem járt az eszem csak a randin és Chrisen.Vajon ő fel fog ismerni?HA igen akkor hogy áll majd hozzám? Száz meg száz kérdés cikázott a fejemben.

Az órák után én haza siettem készülődni , mert szerencsémre Adam bele egyezett a randiba.Hurrá.
A házba belépve , a cipőmet lerúgtam az ajtó elé és fel siettem a szobámba.Rögtön  a szekrényemhez vettem az irány és elő szedtem valami kényelmes ruhadarabot , ami egy fehér farmernadrágból és egy bő fazonú póló volt , hát igen  nem tervezem kicsípni magam.Ezután a fürdőbe siettem , kezemben a szettemmel.Beálltam a zuhany alá , és gyorsan lefürödtem.Hajamat nem mostam meg , mert az már reggel meg volt , ezért azt kifésültem és egy laza copfba kötöttem a fejem tetejére.Végül jöhetett a smink , ami egy kis tusból és szempillaspirálból állt.
Majdnem készen is voltam , még csak a ruha hiányzott , amit rögtön magamra is rángattam.
Vissza sétáltam a szobámba és elő vettem a táskámat amibe bele pakoltam , a fontosabb dolgokat , telefon, pénz stb. 

Még volt tíz percem , mire Adam értem jön , ezért mit sem foglalkozva azzal hogy az előbb csináltam meg a hajam , vagy a sminkem , az ágyra dőltem úgy hogy az arcom volt alul.Igen kicsit sem vagyok komplett.
Pár perc múlva már a konyhába baktattam lefelé , valami kajáért ami alatt azt értem hogy valami egészségtelen édességre vágytam.A hűtőben egy milka csokira leltem rá , ezért természetesen kibontottam és egy sort be is tömtem a számba.
Hirtelen egy csengetésre lettem figyelmes , ezért az ajtóhoz sétáltam úgy ahogy voltam , csokival a számban és a kezemben.Képzeljétek szegény srác milyen fejet vágott , mikor teli szájjal köszöntem neki.
-Szia-nevettet fel-Te hülye vagy-jelentette ki.
-Nem vagyok hülye , csak kicsit örült-mondtam neki , miközben egy újabb csíkot kaptam be-Nem kapok puszit?-biggyesztettem le az ajkamat.
-Ha lenyelted a csokit kapsz-mosolygott , mire  nagy nehezen lenyeltem és közelebb mentem
hozzá.Kezeit a derekamra tette és magához húzott egy csókra.
Hogy is mondjam , nem egy kis ártatlan csók lett belőle.Nyelvünk vad táncot járt , kis híján már azon a határon voltunk , hogy letépjük egymásról a ruhát.De szerencsére a telefonom csöngése meg akadályozta ezt.
-Halló-vettem fel , miután elengedtük egymást.
-Szia , Zoe vagyok-köszönt-Kinyitod az ajtót , mert már  körülbelül tíz perce itt szobrozunk-mondta.Az ajtóhoz sietem és szó szerint feltéptem azt.Két emberrel találtam szembe magam , de most per pillanat egyikük izgatott  , és gondolom tudjátok , ki.
-Szia-ölelt meg Zoe , de tekintetemet még mindig nem kaptam le róla , és ő sem rólam-Ő Kristóf , de már említettem-mutatott be minket egymásnak.
-Zoe , ismerem őt-jelentette ki Chris.
-Tessék? Honnan?-nézett ránk furán.

17 megjegyzés:

Kyru írta...

Folytassad megéri nagyon izgi volt. Kovit gyors.

Unknown írta...

Tenyleg nagyon meg eri irto jol irsz folytasd!!❤️❤️

... írta...

Örülök hogy tetszett , és annak is hogy elolvastátok :) Folytatni fogom. <3 <3 Puszi :) :*

Névtelen írta...

Úristen egyre jobb...Fantasztikus vagy...Siess a kövivel..*-* <333

... írta...

Örülök hogy tetszett , és köszönöm :) Sietek , amennyire tudok <3 <3

Xenicke írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Xenicke írta...

Imadom:o varom a kovit. Csoook

... írta...

Örülök hogy tetszett ☺puszii 😘😘💜

Szasza írta...

Szia!
Díj vár rád a blogomon:)xx
http://lena-deepbreath.blogspot.hu/

... írta...

Szia :) Köszönöm szépen :D

... írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dorothy C. írta...

Szia! :)
A díj miatt írok kommentet, de azt hiszem, ha rátaláltam volna a blogodra, akkor is írtam volna. Minden építő jellegű lesz, semmi rossz szándék nem vezérel, csupán szeretném, ha neked lenne jó.

Először is, a helyesírás. Nagyon figyelj oda, mert nekem elvonta a figyelmemet a történetről. Segítség, így lenne helyes az utolsó pár sor:
" - Szia, Zoe vagyok - köszönt. - Kinyitod az ajtót, mert már körülbelül tíz perce itt szobrozunk? - kérdezte. Az ajtóhoz siettem, és szó szerint feltéptem azt. Két emberrel találtam szembe magam, de most perpillanat egyikük izgatott, és gondolom tudjátok, ki.
- Szia - ölelt meg Zoe, de tekintetemet még mindig nem kaptam le róla, és ő sem rólam. - Ő Kristóf, de már említettem - mutatott be minket egymásnak.
- Zoe, ismerem őt - jelentette ki Chris.
- Tessék? Honnan? - nézett ránk furán."
Tehát figyelj a vesszők helyére, a szóközökre.
A másik a cselekményleírás, ahogy már a díjnál is leírtam, nem fejted ki, mi történik. Úgy érzem, hogy feleslegesnek gondolod, vagy csak olyan, mintha lustaságból nem tennéd. Fontos, hogy tudják az olvasók, mit érez a szereplő, és ezt le kell írnod. Ne tegyél a szövegbe "()" és "//" jeleket, mert szétszakítják az írásodat, és egyáltalán nem illik oda. Inkább akkor magyarázd meg másik mondatban, vagy építsd bele az előzőbe, de semmiképp ne tegyél a szövegbe ilyen jeleket.
A harmadik az az, hogy Zoe, mint 14-15 éves lány, egyáltalán nem kellene így viselkednie. Falja a pasikat, iszik, sminkeli magát. Értem én, hogy ilyen karaktert szerettél volna, de ne egy tinivel tedd ezt, hanem mondjuk egy 17-18 évessel, aki már ihat legálisan is. Néha vannak a történetben abszurd helyzetek, mert ki engedi el a gyerekét Londonba, iskolaidőben egy másik suliba, mert neki el kell szakadni? A srácok ki-be mászkálnak az ablakán, ez nem való egy 15 évesnek. De nyilván a te történeted, bármi megtörténhet.

Szerintem mindent leírtam, amit építő jellegűnek szántam.
További sok sikert!

All the love, D

HeavenlyDorothy írta...

A történet maga szuper, bár itt-ott kicsit vontatott, lehetne egy icipicit pörgősebb, de amúgy nagyon tetszik, csak így tovább, ezentúl biztos olvasom majd :)
Love:
HeavenlyDorothy

Unknown írta...

Szia!A díj miatt írok. :) Elolvastam a történetedet,és nagyobb vonalakban tetszett.Van egy két dolog,amelyen még javítanod kéne,de ha nem,az sem baj,mert a kommentjeidet elnézve van egy jó pár rendszeres olvasód.Tetszett a történeted,de Zoe néha elvetette nálam a sulykot,szóval azok a részek annyira nem jöttek be.A blogomra is kitettem a díjazást,amelynél választ kaphatsz a kérdéseidre.Szép estét kívánok és további jó blogolást! :)

... írta...

Dorothy C. nagyon szépen köszönöm a segítséget.Sokkal jobban oda fogok figyelni a helyesírásomra.

HeavenlyDorothy legközelebb megpróbálom pörgősebbre írni, és nagyon örülök neki, hogy tetszik, és annak is, hogy még olvasni fogod.

Orbán Boglárka igen tudom, hogy néha kicsit túlzásba vittem, de most már figyelni fogok az ilyenekre:) Nagyon örülök annak, hogy valamilyen szinten, azért tetszett a történet.

T'Rani írta...

Wooow nagyon tetszik ! :D Szuper sztori :) Mikor lesz folytatás???? :)))

... írta...

Örülök, hogy tetszik és bocsánat az eltűnésem miatt..:c És a folytatást már tervezem:)